پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
(45 صفحة - من 13 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر
-
كاتب مسؤول : یزدان شناس، مهدی ؛ مؤلف : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
(45 صفحة - من 59 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
كاتب مسؤول : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ مؤلف : عسکری فر، کاظم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛
(38 صفحة - من 105 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:انتقامگیری مشتریانتقامگیری مصرفکنندهتمایل به انتقامگیریرفتار انتقامیانتقاممشتریهـابـهبــههــاانتقــامادراکانتقـاممشــتری
-
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
(36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛ مؤلف : پودات، محمدعلی ؛ ده یادگاری، سعید ؛
(42 صفحة - من 179 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:صنعت پوشاکبرند لوکسهواداری برندهویتیابی مصرفکننده بابرندبرنـدبرنــدوفـاداری بـه برنـدبـابــر
-
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ سیدی، الهه ؛ كاتب مسؤول : دوالی، محمد مهدی ؛
(34 صفحة - من 221 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:فاصله اجتماعیکووید19شدت استفاده از شبکه اجتماعیتمایل به خرید الکترونیکیشــبکه هــای اجتمــاعیشـبکه هـای اجتمـاعیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعیهـااجتماعیســایت هــای شــبکه هــای اجتمــاعیبـهبــه