الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
اقتصاد 3 |
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 2 |
د 1 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : مردانه، شکراله ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (24 صفحة - من 86 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:سلبریتیهای رسانه اجتماعیهمانندسازی دنبالکنندگانقصد خرید دنبالکنندگانپلتفرم رسانه اجتماعیروابط فرااجتماعیسلبریتیاجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»زمستان 1401 - شماره 120 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 245 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرماارزش ویژهمحصول
-
3.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
4.
مؤلف : ظهرابی، مختار ؛ یار احمدی، فتانه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»بهار 1401، سال سوم - شماره 1 (19 صفحة - من 161 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیعوامل فرهنگیمهارتهای ارتباطی
-
5.
مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ کدخدایی، عزیزالله ؛
مجلة:کار و جامعه»فرورد ین 1401 - شماره 263 (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:فساد اداریشفافیت
-
6.
مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : رمضانی بوشهری، سحر ؛
مجلة:پژوهش در حسابداری و علوم اقتصادی»پاییز 1400، سال پنجم - شماره 4 (12 صفحة - من 12 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاستان خوزستانارزش ویژه برندخرید مجددمحصول خرماخرما
-
7.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : وحیدی فر، صفورا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 149 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانوفاداریغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
8.
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
9.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ صادقیان، رامین ؛ یار احمدی، فتانه ؛ یوسفی طزرجانی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1396 - شماره 52 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم گیری چند معیارهروش ویکور فازیفازی نوع 2صنعت کاغذتصمیم گیرنده