کلمة المفتاح روابط فرااجتماعی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رخسارپور، گلبرگ ؛ كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1403 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 125 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:اثر تبلیغاتیشخصیت سخنگو متحرکروابط فرا اجتماعیلگو تبلیغاتیوب سایتتفریح و سرگرمی
-
2.
مؤلف : سلیمانی ساسانی، مجید ؛ شهبازی، مهدی ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 ، الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 73 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:هواداراناینستاگرامسلبریتیروابط فرااجتماعیمصرف تصویریسلبریتیهاکاربرانگرایشاجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازی
-
4.
مؤلف : مردانه، شکراله ؛ یاراحمدی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : میرمهدی، سید مهدی ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»بهار 1402 - شماره 5 (24 صفحة - من 86 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:روابط فرااجتماعیسلبریتیهای رسانه اجتماعیهمانندسازی دنبالکنندگانقصد خرید دنبالکنندگانپلتفرم رسانه اجتماعیسلبریتیاجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعی
-
5.
مؤلف : بهمن میرزا، محبوبه ؛ حاجی حیدری، نسترن ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (29 صفحة - من 418 إلی 446 )
الکلمات المفتاحية:روابط فرااجتماعیچارچوب TCM-ADOبیبلیومتریکبازاریابی تاثیرگذاراجتماعیشناساییهـاتعامل فرااجتماعی و روابط فرااجتماعی
-
6.
مؤلف : فیاض کارده، میلاد ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 159 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش درک شدهتاییدیه سازمانهای تخصصیتاییدیه سازمانهای قابل اعتمادروابط فرااجتماعیمشتریاطلاعاتمشتریانارزش ادراکشدهمحصولات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های مدیریت رسانه 2 |
مجلة جستارهایی در مدیریت 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه 1 |
مجلة رسانه 1 |