کلمة المفتاح Persuasion theory / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛ مؤلف : ممدوحی، مجید ؛ گلچین، فرحناز ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (23 صفحة - من 89 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانه های اجتماعیروابط فرااجتماعیبازاریابی ویژگی های تاثیرگذارنظریه متقاعدسازی
-
2.
مؤلف : ضیایی، ثریا ؛ رادفر، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : نوری، سولماز ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1399 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رسانهاطلاعاتارتباطاتکاربرانکتابخانهنظریه اقناعاقناعکتابخانهرسانهایمخاطبپیامهـااقنـاعکتابخانـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جستارهایی در مدیریت 1 |
مجلة رسانه و فرهنگ 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
Communication(InformationlibraryMarketing influencer attributrsmediaparasocial relationsPurchase Intentionusersارتباطاتاطلاعاترسانهرسانه های اجتماعیکاربران
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)