بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : عمادی، سید حمید ؛ مؤلف : حری، محمدصادق ؛ دلشاد، زهرا ؛
(20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:امکان سنجیبرندسازی مشارکتیخوشههای کسب و کار
-
كاتب مسؤول : بشیرپور، مهدی ؛ مؤلف : محمدیان، محمود ؛
(22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نظریه وبلنبازاریابی مصرف تظاهریبرندهای لوکسمصرف تظاهری
-
كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛ مؤلف : دهدشتی، زهره ؛ حسینی مهر، محمدرضا ؛
(25 صفحة - من 51 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقدرت برندتمایل خرید مشتریفروشگاه بامیلو
-
كاتب مسؤول : سنجری، بهزاد ؛ مؤلف : یاراحمدی، فتانه ؛ مرادی، مرتضی ؛
(14 صفحة - من 76 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندتداعی برندآگاهی برندتبلیغات طنزآمیزکیفیت دراک شده برند
-
مؤلف : ثانوی فرد، رسول ؛ بندزن، عباس ؛ اداره حیدرآبادی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رشیدی، سمیه ؛
(13 صفحة - من 90 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیوفاداریکلید واژهها: پذیرش سودمندی اپلیکیشن موبایل
-
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : صنوبر، ناصر ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
(14 صفحة - من 103 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهمدیریت استعدادمزیت رقابتی پایدارنظریه منبع محور