مرداد و شهریور 1399- شماره 102 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : شیخه پور، زانیار ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛
(16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیگانگیملی گراییجهانشهریبین المللی بودن و تمایل به خرید محصولات داخلی
-
مؤلف : رمضانی قطب آبادی، علی ؛ فرهادی، پیام ؛ پران، محمد مرتضی ؛
(16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتبلیغات شفاهیشخصیت برندتمایل به خرید
-
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
(13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداریبرنامههای وفادارسازی
-
مؤلف : گرشاسبی، علیرضا ؛
(13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:صادرات مجددرابطه تجاریصادراتعمان
-
كاتب مسؤول : شاکری، زهرا ؛ مؤلف : قیصری، زهره ؛
(12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اختراعمخترعمعاهده پی سی تیهماهنگی نظامهای ثبت اختراع
-
كاتب مسؤول : امین طهماسبی، حمزه ؛ مؤلف : شیرطوانی، سینا ؛
(12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بازارهای هدف صادراتیتصمیمگیری چندمعیاره فازیشرکت پارس رگلاتوررتبهبندی
-
مؤلف : پوراشرف، یاسان الله ؛ محمدی، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : رخیده، محمد رضا ؛
(20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریشرکتهای کوچک و متوسطکلیدواژه: توانمندسازی