کلمة المفتاح برنامههای وفادارسازی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1399- شماره 102 ، ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداریبرنامههای وفادارسازی
-
2.
مؤلف : محمدی، علی ؛ علوی، سیدمسلم ؛ پورموردینی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 259 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبرنامه وفادارسازیبرنامههای سخت و نرمبرنامه آنی و مدتدارمشتریمشتریانبیمهبرنامههای وفادارسازیوفاداریپاداشبرنامههای وفاداری
-
3.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1388 - شماره 102 (2 صفحة - من 52 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانبرنامههای وفادارسازیخدماتتدوین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)