-
1.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1388 - شماره 102 (2 صفحة - من 52 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانبرنامههای وفادارسازیخدماتتدوین
-
2.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»خرداد 1387 - شماره 92 (4 صفحة - من 62 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمدیریت تجربه مشتریمشتریاناطلاعاتکارکنانسازمانبانک
-
3.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (4 صفحة - من 53 إلی 56 )
-
4.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»فروردین 1385 - شماره 68 (3 صفحة - من 45 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانبانکجذب مشتریاطلاعاتسودآوریبانک اطلاعاتی
-
5.
مؤلف : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»بهمن 1384 - شماره 66 (2 صفحة - من 58 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمشتریرضایت مشتریمشتریانرضایت کارکناناسترسمدیران
-
6.
مترجم : جانفرسا، ف ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»شهریور 1384 - شماره 61 (2 صفحة - من 48 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگمامشتریخدماتمشتریانهزینههاخطاهاکیفیتفرایند شش سیگما