مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science)
-
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عباسی، محمد رضا ؛ اعظمی، محسن ؛
(11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:استعاره [1]بازاریابی[2]تبلیغات[3]برند[4]
-
مؤلف : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛
(14 صفحة - من 12 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریسوایتسوئینیاعتبار مارک تجاری
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
(11 صفحة - من 26 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاریحمایت مالی ورزشیمطابقت بین حمایت کننده و حمایت شدهتصویر نام و نشان تجاری
-
مؤلف : بختیاری، کلثوم ؛
(12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کارخانجات نساجی شهرستان بروجردکاهش فروشعوامل قابل کنترلعوامل غیرقابل کنترلمشکلات صنعت نساجی
-
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ اسدی ملک جهان، فرشته ؛ بحرکاظمی، مانی ؛
(13 صفحة - من 49 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)عوامل حیاتی موفقیت (CSFs)مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
-
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛
(10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بیمهآمیخته بازاریابیمدیریت منسجم خدماتبیمه عمر و پس انداز
-
مؤلف : طحان، زهره ؛ دانایی، حبیب الله ؛
(16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:محصولآمیزه بازاریابیزرشکقیمت فروشکانال ها و روش های توزیعتبلیغات پیشبردی
-
مؤلف : توفیق، فاطمه ؛ سیمار اصل، نسترن ؛ علی آبادی، سارا ؛
(14 صفحة - من 88 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:صادراتنیازسنجی آموزشیبسته آموزشیبهبود بهره وریچالش های بازرگانی
-
(2 صفحة - من 107 إلی 108 )