کلمة المفتاح تصویر برند / (176 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی نامقی، محمد ؛ محمدی باجگیران، احسان ؛ كاتب مسؤول : اقبال، رویا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»پاییز 1403 - شماره 7 (30 صفحة - من 2 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندکیفیت درک شدهدلبستگی به برندرسانههای اجتماعیشخصی سازی تبلیغاتمفهوم تعامل با برند مصرف کننده
-
2.
كاتب مسؤول : الماسی فرد، محمد رسول ؛ مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتصویر برندامور خیریهقصد خریدبازاریابی خیرخواهانه
-
3.
مؤلف : شیبانی مقدم، نغمه ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ كاتب مسؤول : كيماسي، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1403، دوره شانزدهم - شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 620 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبخششاستراتژی پاسخ اشتباه برندواکنش مصرفکننده
-
4.
كاتب مسؤول : یاری زنگنه، مرضیه ؛ مؤلف : نیک سرشت، علیرضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (21 صفحة - من 44 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکتصویر برندعملکرد برندهویت برندابعاد شخصیتیمدیریت برند
-
5.
مؤلف : شیری، وحید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، عالمي (6 صفحة - من 598 إلی 603 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبرندتصویر برندقصد خرید
-
6.
مؤلف : دهدار کارسیدانی، فرامرز ؛ شهنوازی، عباس ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (21 صفحة - من 630 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتتصویر برندکیفیت خدمات الکترونیکی و کیفیت اطلاعات الکترونیکییادگیری الکترونیکی دانش پژوهانرضایت دانشجویان وتبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
-
7.
كاتب مسؤول : معرفت، داریوش ؛ مؤلف : فریدفتحی، اکبر ؛ فریدفتحی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1403 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرند شخصیورزشکارقهرمانترویج برند
-
8.
مؤلف : محمدی همت آباد، الناز ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان1402 - شماره 25 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ادراک شدهبرندتصویر برندگردشگران شهر مشهد
-
9.
كاتب مسؤول : شفیعیون، رسول ؛ مؤلف : اسدی مبارکه، جواد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (16 صفحة - من 771 إلی 786 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریددانش محصولتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
10.
مؤلف : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 ، A+ (Azad University (11 صفحة - من 32 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (38 مقالة)
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- الف (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (8 مقالة)
- مؤتمر ملی (6 مقالة)