کلمة المفتاح Service Quality / (264 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (12 صفحة - من 209 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
2.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 46 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
3.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
4.
مؤلف : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 188 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
5.
مؤلف : روحانیان، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحة - من 144 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدشهر مشهدکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
6.
مؤلف : فاضلی، فائضه ؛ كاتب مسؤول : فلاح، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحة - من 186 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
7.
كاتب مسؤول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ مؤلف : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحة - من 70 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته گردشگریکیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
8.
مؤلف : یحیی زاده، حسین ؛ متانی، مهرداد ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : فلاح، علی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (25 صفحة - من 107 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکیفیت خدماترسانههای جمعیصنعت گردشگریفرهنگ گردشگریگردشگریرسانهمقصد گردشگریمکان
-
9.
مؤلف : رستگار کهخا ژاله، فاطمه ؛ باقری مجد، روح الله ؛
مجلة:مدیریت دانشگاهی»تابستان 1402، سال دوم - شماره 1 (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیت خدماتتصویر برندکیفیت ارتباطاتتمایلات رفتاری دانشجویان
-
10.
كاتب مسؤول : تاکی، سحر ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 3 (10 صفحة - من 18 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چند معیارههزینهکیفیت خدماتشبکه توزیعAHP فازیبهینهسازی مسیر حمل و نقل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (62 مقالة)
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)