کلمة المفتاح کیفیت ارائه خدمات / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روحانیان، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحة - من 144 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:شهر مشهدﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
2.
مؤلف : رخشانی، جاوید ؛ حاجی زاده، پیمان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 719 إلی 729 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری بانک سپهخدمات الكترونیک کیفیت ارایه خدمات
-
3.
مؤلف : علیرضایی، مصطفی ؛ عباسی، حمیده ؛ كاتب مسؤول : مالمیر، آمنه ؛
مجلة:توانمندسازی سرمایه انسانی»پاییز 1400 - شماره 14 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 179 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیکیفیت خدماتهویت سازمانیبدبینی سازمانیکارکنانسازمانیکیفیت ارائه خدمات
-
4.
كاتب مسؤول : میرزایی فر، داود ؛ مؤلف : شریفی رهنمو، سعید ؛ حیات الغیبی، سیده صدیقه ؛ عزیزی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1400 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 172 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمراجعانامنیّتکیفیّت ارائه خدماتمشاوره و مددکاری اجتماعیمشـاورهبـا
-
5.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
6.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
7.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1071 إلی 1082 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانی رضایت شغلی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد
-
8.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1083 إلی 1095 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان
-
9.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1096 إلی 1107 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد سرمایه فکری
-
10.
مؤلف : حسین پور، حامد ؛ امیر تاش، علی محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیرضایت مندیکیفیت ارائه خدماتبرنامه های ورزشیمعلمین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)