مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 2 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 2 |
-
1.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (12 صفحة - من 1071 إلی 1082 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانی رضایت شغلی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد
-
2.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (13 صفحة - من 1083 إلی 1095 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان