حاجیزاده، پیمان/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
مجلة بهبود مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : رخشانی، جاوید ؛ حاجی زاده، پیمان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (11 صفحة - من 719 إلی 729 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری بانک سپهخدمات الكترونیک کیفیت ارایه خدمات
-
2.
مؤلف : حاجیزاده، پیمان ؛ فیضی، کامران ؛ رحمان سرشت، حسین ؛ طباطباییان، سیدحبیب اله ؛
مجلة:بهبود مدیریت»بهار 1395 - شماره 31 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science (29 صفحة - من 55 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:نظام مدیریت فناوریفرایندها و فعالیتهای مدیریت فناوریآزمون ناپارامتریک فریدمن