کلمة المفتاح تعهد سازمانی و رضایت شغلی / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛ رضایی، نسیم ؛ خیرگو رازلیقی، امیر ؛
مجلة:جهان نوین»تابستان 1403 - شماره 26 (15 صفحة - من 64 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلییادگیری سازمانیتعهد سازمانیرضایت شغلی و تعهد سازمانیسازمانیتعهد سازمانی و رضایت شغلیتیهمبستگی
-
2.
مؤلف : شیرازیان، مجید ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات علوم اسلامی»اردیبهشت 1403، سال ششم - شماره 58 (10 صفحة - من 67 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیخلاقیت سازمانیکارکنانپژوهشمعلمانپرسشنامهرضایت شغلی و تعهد سازمانیتعهد سازمانی و رضایت شغلی
-
3.
مؤلف : دهقان، محبوبه ؛ كاتب مسؤول : مهرکام، دکتر مهرداد ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1402 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد سازمانطرح جامع مالیاتیانگیزه کارکنانسازمانتعهد سازمانی و رضایت شغلی
-
4.
كاتب مسؤول : حسن پور، معصومه ؛ مؤلف : اسدپور، پروین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی»تابستان 1402، سال چهارم - شماره 11 (14 صفحة - من 100 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیرفتار شهروند سازمانیتعهد سازمانی و رضایت شغلیکارکنانعملکرد شغلی معلمانسازمانی
-
5.
مؤلف : مریم فلاح چای، سپیده ؛ پورصفر سادات محله، مهران ؛ كاتب مسؤول : نیک پیما چافی، رقیه ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (13 صفحة - من 106 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیانگیزش درونیاخلاق کار اسلامیکارکنانتعهد سازمانی و رضایت شغلی
-
6.
مؤلف : شهبازی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سعیدی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1401 - شماره 36 (جلد اول) (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقسازمانرضایت شغلیتعهد سازمانیاخلاق کار اسلامیکارکنانتعهد سازمانی و رضایت شغلیرضایت شغلی کارکنانضریب همبستگی پیرسون
-
7.
كاتب مسؤول : تکه ئی، عبدالقادر ؛ مؤلف : هاشمی، مریم السادات ؛
مجلة:روانشناسی و علوم رفتاری ایران»پاییز 1400 - شماره 27 (جلد دوم) (26 صفحة - من 14 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیسلامت سازمانیاداره امور مالیاتی شهرستان گنبد کاووسکارکنانسازمانیتعهد سازمانی و رضایت شغلی
-
8.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
9.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
10.
مؤلف : مشعشعی، سید محمد ؛ فروغی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، سیدعباس ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»بهار 1400 - شماره 39 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیخودکارآمدیمنبع کنترل درونیحسابرسانتعهد سازمانی و رضایت شغلیپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)