کلمة المفتاح تعهد سازمانی و رضایت شغلی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 2
-
1.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
2.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 ، الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی