کلمة المفتاح کیفیت خدمات ارائهشده / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رخشانی، جاوید ؛ مؤلف : مدنی، زهره ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 324 إلی 343 )
الکلمات المفتاحية:بانکرﻓﺘﺎر ﺷﻬﺮوﻧﺪی ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽارتباط با مشتری CRMکیفیت خدمات ارائه شدهرفتار شهروندی سازمانمدیریت ارتباط با مشتریارتباط با مشتریمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیتحلیل خطی سلسله مراتبی (HLM)رضایت مشتریان و صنعت هتلداریکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدماتسازمانی
-
3.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : درمنکی فراهانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 239 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبازاریابی داخلیکیفیت خدمات ارائهشدهکارکنانکیفیت ارائۀ خدماتهتلخدماتتعهد سازمانی و رضایت شغلیکیفیت خدمات
-
4.
كاتب مسؤول : امجدی، حسن ؛ مؤلف : رحیمی فرد، علی ؛ رحیمی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1397 ، دوره چهارم - شماره 4 (10 صفحة - من 58 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات ارائهشدهرضایت مشترکینشرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران
-
5.
مؤلف : محدث خالصي، سيدمحمدرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (102 صفحة - من 2117 إلی 2218 )
الکلمات المفتاحية:رضایت ارباب رجوعان كیفیت خدمات ارائه شده شهرداري تهران