کلمة المفتاح Service Quality / (255 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 التصنيف C (Azad University (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتی
-
52.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 231 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
53.
مؤلف : علیرضایی، مصطفی ؛ عباسی، حمیده ؛ كاتب مسؤول : مالمیر، آمنه ؛
مجلة:توانمندسازی سرمایه انسانی»پاییز 1400 - شماره 14 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 179 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیکیفیت خدماتهویت سازمانیبدبینی سازمانیکارکنانسازمانیکیفیت ارائه خدمات
-
54.
كاتب مسؤول : پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1400 - شماره 7 (22 صفحة - من 4 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیفراتحلیلسازمان ورزشی
-
55.
مؤلف : نوروزی، محمد ؛ قدرتی زوارم، عباس ؛ حقیقی، امان الله ؛ قریشی، رضا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»پاییز 1400، دوره چهارم - شماره 48 (جلد سوم) (15 صفحة - من 32 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندارزش ادراکشدهفرهنگ مشتریمشتریمشتریانبانکارزش ویژهبرازشپژوهش
-
56.
كاتب مسؤول : چشم فسا، ایمان ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریگردشگری خوراکنیّات رفتاریصنعت رستوران
-
57.
كاتب مسؤول : دکامینی، فاطمه ؛ مؤلف : احسانی فر، محمد ؛
مجلة:بازیابی دانش و نظامهای معنایی»پاییز 1400 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 65 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل بلوغ مدیریت دانش
-
58.
مؤلف : جوادی، نرگس ؛ فریدنیا، حسین ؛ آریایار، رضا ؛ كاتب مسؤول : تقی زاده، محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»پاییز و زمستان 1400، سال هفتم - شماره 18 (26 صفحة - من 256 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:بیمهتضمینکیفیت خدماتبیمه ورزشیرضایتمندی ورزشکارانورزشکارانخدمات بیمه ورزشیاطلاعاترضایتفدراسیون پزشکی ورزشیتجهیزات
-
59.
مؤلف : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Ishak، Mohd Fikri ؛ Abd Razak، Anis ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Abdul Manaf، Sanusi ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 82 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityTrustcustomer satisfactionTelecommunicationbrand imageTrust, Brand Image
-
60.
مؤلف : Asmaa.O. Akandi ؛ Abdulaziz Almaktoom ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (8 صفحة - من 54 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityCustomer Knowledge (Ck)Customer Relationship Management (Cr)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (60 مقالة)
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- A (12 مقالة)
- B (8 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- ج (7 مقالة)
- C (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)