کلمة المفتاح Service Quality / (256 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، صدیقه ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحة - من 160 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتService Qualityرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریرسانه اجتماعیcustomer satisfactionCustomers' Behavioral intention
-
32.
كاتب مسؤول : علی محمدی، حسین ؛ مؤلف : کردلو، حسین ؛ ادبی فیروز جاه، جواد ؛ گرامی، نرگس ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (28 صفحة - من 71 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمشتریانرضایتمندیورزشوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltySportscustomers
-
33.
مؤلف : Zainol، Suraya ؛ Hassan، Sallaudin ؛ Mohd Noor، Nor Azila ؛ كاتب مسؤول : Shamsudin، Mohd Farid ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 63 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 142 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitycustomer satisfactionSystem QualityChatbots
-
34.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
35.
مؤلف : آسایش، فرزاد ؛ جعفری زارع، مرتضی ؛ بیرانوند، راحله ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1401،سال دوم - شماره 5 (12 صفحة - من 34 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:وﻓﺎداری و ﺗﺒﻠﯿﻐﺎترﺿﺎﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتتجربه خدمات
-
36.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛
مجلة:تأملات اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 8 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتعدالت خدماتیدرکشده
-
37.
مؤلف : جمشیدی، بهنام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 1658 إلی 1672 )
الکلمات المفتاحية:بانک کشاورزیکیفیت خدماترضایت مشتریانمسئولیت پذیری اجتماعیفراشبندرضایت مشتریبانکمسئولیت
-
38.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : موحد، سید محمد رضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 158 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریصنعت هتلداریدانش مشتریمشتریمشـتریارتبـاط بـا مشـتری
-
39.
مؤلف : بهروش، عباس ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایت مسافرانتصویر مشتریانارزش ادراکشدۀ مشتریان
-
40.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : جبارزاده، یونس ؛ ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 295 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیت خدماتگردشگری سلامتقصد خریدبازاریابی دهانبهدهان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (60 مقالة)
- علمی-پژوهشی (57 مقالة)
- A (12 مقالة)
- B (8 مقالة)
- الف (8 مقالة)
- ج (7 مقالة)
- C (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)