کلمة المفتاح رضایت مسافران / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهروش، عباس ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1401 - شماره 13 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانرضایت مسافرانتصویر مشتریانارزش ادراکشدۀ مشتریان
-
2.
مؤلف : چلونگر، الناز ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»بهار 1397 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 120 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:حقوق ایرانقوانین اجتماعیمسوولیت کیفریرضایت مسافرانمتصدیان حمل و نقل هوایی