کلمة المفتاح کیفیت ارتباطات / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستگار کهخا ژاله، فاطمه ؛ باقری مجد، روح الله ؛
مجلة:مدیریت دانشگاهی»تابستان 1402، سال دوم - شماره 1 (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیکیفیت خدماتتصویر برندکیفیت ارتباطاتتمایلات رفتاری دانشجویان
-
2.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛
مجلة:تأملات اخلاقی»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 8 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتعدالت خدماتیدرکشده
-
3.
مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتریهمآفرینی ارزش برندکیفیت ارتباطات مشتریآسیب پذیری ادراک شدهرسانه اجتماعی و صنعت گردشگریکیفیت ارتباطاتگردشگریتعاملرسانه اجتماعی
-
4.
مؤلف : خمویی، فرشید ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 198 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیصنعت بیمهبازاریابی رابطه مندکیفیت ارتباطاتبیمهمشتریمشتریان
-
5.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ كاتب مسؤول : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 3 ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ارتباطاتارزش نوع دوستانهادراک مصرف کننده از برند اخلاقینشانههای حسیهمآفرینی ارزش
-
6.
كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛ مؤلف : طمئنی، رها ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 65 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:اشتراک دانشکیفیت ارتباطاتقابلیتهای بازاریابیتعارضات کارکردیشدت تعارض
-
7.
مؤلف : شکریازی، امید ؛ حیاتی، صفر ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»پاییز 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ارومیهسالمندانکیفیت زندگیویژگیهای شخصیتیکیفیت ارتباطاتسالمندان ساکن در سرای سالمندانزن
-
8.
مؤلف : میرا، سید ابوالقاسم ؛ پناهی وانانی، ماندانا ؛ پناهنده، امیر حسین ؛ شعبانی، رضا ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1393 - شماره 87 ISC (18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادتبلیغ های شفاهیارزش های مشترککیفیت ارتباطاتمشتریبانکمشتریانبازاریابیپژوهش
-
9.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ براری، مجتبی ؛ رضایی، تورج ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان1391 - شماره 19 ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد سازیمدیریت تعارضوفاداریبازاریابی رابطه مندتعهد به خدمتکیفیت ارتباطات
-
10.
مؤلف : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری