کلمة المفتاح کانال های ارتباط با مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مسعودی، مصطفی ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1389 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 103 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ارتباطاتکانال های ارتباط با مشتریایرانخودروخودرومشتریارتباطاتخریدارانرضایتبـامشـتری
-
2.
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (38 صفحة - من 69 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکانال های ارتباط با مشتریدارو سازی