کلمة المفتاح تصویر برند / (5 مقالة)
-
1.
مؤلف : شیرکوند، سعید ؛ خانلری، امیر ؛ حسینی، مهسا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریتصویر برندشخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاری
-
2.
مؤلف : شاکری، رویا ؛ خانلری، امیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره جدید - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 155 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندزیمتنقشههای اجماعی
-
3.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ زارعپور، زینب ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 159 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندتعمیم برندنگرش تعمیم برندتناسب تصویر برند
-
4.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمبدا برنداثرهای بینفردی هنجارینیاز به منحصربه فرد بودنظاهربینی
-
5.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی