کلمة المفتاح customer loyalty / (145 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (8 صفحة - من 776 إلی 783 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
2.
مؤلف : عرب، فاطمه ؛ طبائی زاده فشارکی، حمید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (13 صفحة - من 421 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتجربه مشتریفناوریهای مالی
-
3.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برند
-
4.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛ مؤلف : گل محمدی، حامد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
5.
مؤلف : شریف حسینی، سیده الهام ؛ فاتحپور، مجید ؛ كاتب مسؤول : گرجیزاده، داوود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (19 صفحة - من 161 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعی
-
6.
مؤلف : چقاقاسمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانصنعت پوشاککسبوکارهای برخطنگهداشت مشتریان
-
7.
مؤلف : Etesami Sadri، Azadeh ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (13 صفحة - من 964 إلی 976 )
الکلمات المفتاحية:Innovationcustomer satisfactioncustomer loyaltyElectronic CustomersWebsite ImageTelephone SupportWebsite Knowledge
-
8.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
9.
مؤلف : Salehzadeh، Reza ؛ AdelPanah، Arash ؛ كاتب مسؤول : Mirmehdi، Seyed Mehdi ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 138 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:Service QualityE-trustcustomer satisfactionbrand lovecustomer loyalty
-
10.
كاتب مسؤول : فرجی، محمدحسین ؛ مؤلف : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1402 - شماره 78 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانهویت برندعناصر بصری تبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (38 مقالة)
- B (12 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- A (5 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- C (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)