کلمة المفتاح customer loyalty / (175 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عماد، سیدعیسی ؛ صمدی، مهران ؛ صباغ، صمد ؛ كاتب مسؤول : عباس زاده، محمد ؛
مجلة:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»زمستان 1403 - شماره 10 (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریالگوی ارتباطیبازاریابی دیجیتالوفاداری دیجیتالارتباطات دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : حضرتی، مرتضی ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»پاییز 1402 - شماره 3 (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:اسطورهکیفیترضایت مشتریوفاداری مشتریکوهچشمهچاهباغقصۀ عامیانهسفارشیسازیاستانداردگرایی
-
3.
كاتب مسؤول : صفاری دربرزی، علی ؛ مؤلف : قدیریان، امیرمحمد ؛ حق بین، عالیه ؛ عبدی، معراج ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1403 -شماره 127 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 92 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینوآوری سبزهویت سازمانی سبزبه اشتراکگذاری دانش سبز
-
4.
مؤلف : طلوعی، کاظم ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 278 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریقصد خرید مشتریانتجربه مشتری
-
5.
مؤلف : گلوانی، زیبا ؛ علوی متین، یعقوب ؛ فقهی فرهمند، ناصر ؛ كاتب مسؤول : قره بیگلو، حسین ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1403 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 203 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:خدماتوفاداری مشترینام و نشان تجاریمحصولبازاریابی محتوایی
-
6.
مؤلف : Maghembe، Mwanamkuu ؛ كاتب مسؤول : Magasi، Chacha ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»September2024, Volume 11 - Number 122 (23 صفحة - من 1197 إلی 1219 )
الکلمات المفتاحية:customer loyaltycustomer perceived valueBrand TrustService personalizationthree-star hotels
-
7.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتور
-
8.
مؤلف : طاهرخانی کوجری ها، علی ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 256 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریباشگاه مشتریانبرند سازیالگوی بازاریابی
-
9.
مؤلف : کاروند، محمد ؛ حکیم پور، حسین ؛ صالح نیا، منیره ؛ كاتب مسؤول : محمود زاده واشان، مهدی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 442 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتجربه مشتریمشارکت مشتریماندگاری مشتریتجارب مشتری
-
10.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 ، الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 87 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (51 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (2 مقالة)