کلمة المفتاح customer loyalty / (165 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عماد، سیدعیسی ؛ صمدی، مهران ؛ صباغ، صمد ؛ كاتب مسؤول : عباس زاده، محمد ؛
مجلة:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»زمستان 1403 - شماره 10 (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالوفاداری مشتریالگوی ارتباطیارتباطات دیجیتالوفاداری دیجیتال
-
2.
مؤلف : طلوعی، کاظم ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رمضانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1403 - شماره 13 (20 صفحة - من 278 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریقصد خرید مشتریانتجربه مشتری
-
3.
مؤلف : Maghembe، Mwanamkuu ؛ كاتب مسؤول : Magasi، Chacha ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»September2024, Volume 11 - Number 122 (23 صفحة - من 1197 إلی 1219 )
الکلمات المفتاحية:customer loyaltycustomer perceived valueBrand TrustService personalizationthree-star hotels
-
4.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ تاج زاده نمین، امیررضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1403 - شماره 74 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتوفاداری مشتریارزش ویژه برندتجربه برندهواپیمایی ایران ایرتور
-
5.
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : سعدی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 ، الف (Ministry of Science (31 صفحة - من 87 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیتعامل مشتریبرندهای آرایشی و بهداشتی
-
6.
مؤلف : طاهرخانی کوجری ها، علی ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحة - من 256 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریباشگاه مشتریانبرند سازیالگوی بازاریابی
-
7.
مؤلف : کاروند، محمد ؛ حکیم پور، حسین ؛ صالح نیا، منیره ؛ كاتب مسؤول : محمود زاده واشان، مهدی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (16 صفحة - من 442 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتجربه مشتریمشارکت مشتریتجارب مشتریماندگاری مشتری
-
8.
مؤلف : Vandai، Ali Akbar ؛
مجلة:Creative Economy and New Business Management Approaches»June 2024 - No.2 (20 صفحة - من 74 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer loyaltyMelli Bankdigital banking
-
9.
مؤلف : Sadeghi، Nahid ؛ Abdolmanafi، Saeed ؛ Adavi، Zohrab ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (8 صفحة - من 776 إلی 783 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactioncustomer loyaltyOnline Shopping.
-
10.
مؤلف : اعزازی، تینا ؛ كاتب مسؤول : هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات به سالمندتجربه بهیادماندنیرضایت مشتریوفاداری مشتریهتلهای 5 ستاره مشهد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (41 مقالة)
- علمی-پژوهشی (11 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)