کلمة المفتاح : بازاریابی محتوایی / (20 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 410 إلی 432 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبازار هدفبازاریابی محتواییسهم از بازار
-
2.
مؤلف : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 354 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالمصرفکنندگانطراحی
-
3.
مؤلف : زارعی، عاطفه ؛ سهرابی، هستی ؛ رضوی، سید علی اصغر ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف B (Azad University/ISC (18 صفحة - من 26 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:نهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتواییقابلیتهای پویایی سازماناطلاعاتقابلیتکاربران
-
4.
مؤلف : رستمی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : حیدریه، سیدعبدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 112 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالخلق ارزش مصرف کنندهبازارمشتریمشتریانکدمصاحبهتولید محتوا
-
5.
مؤلف : سهرابی، هستی ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛ زارعی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : رضوی، سید علیاصغر ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1401 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 155 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:محتواکتابدارانمدیراننهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتوایی
-
6.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگیمحتوابازاریابی اینترنتی
-
7.
مؤلف : سهرابی، هستی ؛ طهماسبی لیمونی، صفیه ؛ زارعی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : رضوی، سید علی اصغر ؛
مجلة:دانش شناسی»زمستان 1400 - شماره 55 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 72 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمحتوانهاد کتابخانههای عمومی کشوربازاریابی محتوایی
-
8.
مؤلف : کیانی، عمران ؛ عباسی لرکی، سودابه ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»پاییز1400، دوره هفتم - شماره 24 (16 صفحة - من 16 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های مجازیبازاریابی محتواییتبلیغات دیجیتالصنع نرم افزارهای کاربردی
-
9.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 200 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه تطبیقیشبکه های اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی محتواییجبر بولی
-
10.
كاتب مسؤول : غفورپور، حسن ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (17 صفحة - من 11 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالبازاریابی درونگرا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)