کلمة المفتاح باشگاه مشتریان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهرخانی کوجری ها، علی ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحة - من 256 إلی 270 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریباشگاه مشتریانبرند سازیالگوی بازاریابی
-
2.
مؤلف : پناهی، منصور ؛ رمضانی راد، فرزاد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 3 (19 صفحة - من 138 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویخوشهبندیباشگاه مشتریانرضایت وفاداریمشتریاطلاعاتمشتریانرضایت و وفاداری مشتری
-
3.
كاتب مسؤول : فتحیان بروجنی، محمد ؛ مؤلف : نصیرزاده، الناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 477 إلی 501 )
الکلمات المفتاحية:شخصیسازیباشگاه مشتریانبازیگونگیمولفههای انگیزشی بازیبانک حکمت ایرانیانبانکمشتریانمؤلفههای انگیزشیپژوهشطراحیبـا
-
4.
مؤلف : خلفی، امیر ؛ بدیعزاده، علی ؛ كاتب مسؤول : خواجهئیان، داتیس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:باشگاه مشتریانبازیوارسازیکارآفرینی رسانهایدرگیرسازی مخاطبپلتفرم اجتماعیپلتفرمکارآفرینیمشتریمشتریانکاربرانرسانهایارزشسازمانپژوهش
-
5.
مؤلف : مریخ نژاد اصل، علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1398 - شماره 54 ISC (28 صفحة - من 77 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهمرکز خریدباشگاه مشتریانتبعیض قیمتیقیمت مرجعقیمتمصرفمصرفکنندگانقیمـتبـهمصـرف کننـدگان
-
6.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ داوری، علی ؛ افراسیابی، راحله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1397، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسبوکارباشگاه مشتریانبرنامههای وفاداریبلوک نوآوری و بلوک مشتریان
-
7.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ عامری، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 199 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:بانکباشگاه مشتریانبرنامههای وفاداریتحلیل توآمان
-
8.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسماعیلیان، امیربهمن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویوفاداریخوشهبندیLoyaltyباشگاه مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)