کلمة المفتاح Audience engagement / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مقدسی، زینب ؛ كاتب مسؤول : خجیر، یوسف ؛
مجلة:پژوهشنامه رسانه بین الملل»پاییز و زمستان 1401، شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 29 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامدرگیرسازی مخاطببرونمرزی صداوسیمارادیو انگلیسینرخ تعامل
-
2.
كاتب مسؤول : لبافی، سمیه ؛ مؤلف : کیاء، علی اصغر ؛ تقوا، امرالله ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 78 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:افغانستانپخش تلویزیونیصفحهنمایش دومتعامل مخاطب
-
3.
مؤلف : خلفی، امیر ؛ بدیعزاده، علی ؛ كاتب مسؤول : خواجهئیان، داتیس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:باشگاه مشتریانبازیوارسازیکارآفرینی رسانهایدرگیرسازی مخاطبپلتفرم اجتماعیپلتفرمکارآفرینیمشتریمشتریانکاربرانرسانهایارزشسازمانپژوهش
-
4.
مؤلف : زارع، جواد ؛ کیوانلوشهرستانکی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»پاییز و زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 215 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:سخنرانی علمیسازماندهی کلامهمکنش با مخاطبزبان ارزیابیپیکرهمحوربـازنپیکرهاهمیـتجهتگیری
-
5.
مؤلف : Shomossi، Nematullah ؛ Ketabi، Saeed ؛ Eslami Rasekh، Abbas ؛
مجلة:Applied Research on English Language»Fall 2011 & Winter 2012, Volume 1 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:EFLPersianWriting InstructiontrainingAudience engagement
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- A (1 مقالة)