کلمة المفتاح Customer Club / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خلفی، امیر ؛ بدیعزاده، علی ؛ كاتب مسؤول : خواجهئیان، داتیس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:باشگاه مشتریانبازیوارسازیکارآفرینی رسانهایدرگیرسازی مخاطبپلتفرم اجتماعیپلتفرمکارآفرینیمشتریمشتریانکاربرانرسانهایارزشسازمانپژوهش
-
2.
مؤلف : مریخ نژاد اصل، علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1398 - شماره 54 ISC (28 صفحة - من 77 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهمرکز خریدباشگاه مشتریانتبعیض قیمتیقیمت مرجعقیمتمصرفمصرفکنندگانقیمـتبـهمصـرف کننـدگان