کلمة المفتاح Branding / (156 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Rahimi، Elaheh ؛ Ghasemi، Behrooz ؛ كاتب مسؤول : Heydari، Abbas ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 304 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:EntrepreneurshipBrandingStartupsdigital space
-
2.
كاتب مسؤول : بلیلان اصل، لیدا ؛
مجلة:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»زمستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 256 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریبرند شهریشهر سهندرقابت -پذیریبرندسازی
-
3.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مسعودیپور، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»پاییز 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای غیر انتفاعیتصویر برندبرندسازیسازمان اوقاف و امور خیریهروش کیو
-
4.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 91 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانفناوریهـامحصولات
-
5.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 221 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا
-
6.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 531 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برند
-
7.
مؤلف : Velady، Behzad ؛ Hasangholipor Yasori، Tahmores ؛ كاتب مسؤول : Esfidani، Mohammad Rahim ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Fall 2023, Volume 5 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science (6 صفحة - من 35 إلی 40 )
-
8.
مؤلف : سالاری پور، علی اکبر ؛ بهشتی زاده، ذبیح اله ؛ موسوی، جواد ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:دلفیبرندسازیخلاقمعیارهای موفقیتپارکهای موضوعی
-
9.
مؤلف : حسینی، سید رسول ؛ تقوی، هادی ؛ كاتب مسؤول : فرخیان، ساحل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف الف (Ministry of Science (33 صفحة - من 6 إلی 38 )
-
10.
كاتب مسؤول : واشقانی فراهانی، محمد ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»تابستان 1402 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندسازیثبات سازمانیصنایع نفتگاز و پتروشیمی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (58 مقالة)
- الف (23 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)