کلمة المفتاح Branding / (161 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صباغی، شقایق ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 238 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه دادهبنیادمدل بومی برندسازیمحیط کلان و فضای رقابتیصنایع لبنی دامداران
-
2.
مؤلف : Rahimi، Elaheh ؛ Ghasemi، Behrooz ؛ كاتب مسؤول : Heydari، Abbas ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 304 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:EntrepreneurshipBrandingStartupsdigital space
-
3.
كاتب مسؤول : بلیلان اصل، لیدا ؛
مجلة:مطالعات ساختار و کارکرد شهری»زمستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 256 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیمدلسازی ساختاری تفسیریبرند شهریشهر سهندرقابت -پذیری
-
4.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مسعودیپور، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»پاییز 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای غیر انتفاعیتصویر برندبرندسازیسازمان اوقاف و امور خیریهروش کیو
-
5.
كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛ مؤلف : ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 91 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:فناوریبرندسازیمحصولات فناورانهشرکتهای دانش بنیانهـامحصولات
-
6.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 221 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا
-
7.
كاتب مسؤول : Jaberi، Akbar ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:IdentificationBrandingbrand equitysports brandsIdentity attractivenessIdentity distinction
-
8.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 531 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برند
-
9.
مؤلف : Velady، Behzad ؛ Hasangholipor Yasori، Tahmores ؛ كاتب مسؤول : Esfidani، Mohammad Rahim ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Fall 2023, Volume 5 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science (6 صفحة - من 35 إلی 40 )
-
10.
مؤلف : سالاری پور، علی اکبر ؛ بهشتی زاده، ذبیح اله ؛ موسوی، جواد ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:دلفیبرندسازیخلاقمعیارهای موفقیتپارکهای موضوعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (60 مقالة)
- الف (24 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)