مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
حسابداری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 1 |
-
1.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 221 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:سازمان دولتیمرکز آمار ایرانبرندسازیبرندسازی کارفرمانام تجاری کارفرماکارفرمــاکارفرمابرنــد کارفرمــاکارکنانبــا
-
2.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : ضامنی، فرشیده ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (13 صفحة - من 20 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیت اطلاعاتاعتماد به بانکداری تلفن همراه
-
3.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ فتاحی، مجید ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 5 (18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیرفتار مشتریانتجربه مشتریتصویر فردی واقعیتصویر فردی آرمانی
-
4.
مؤلف : احمدی، مسعود ؛ شاکری، کوثر ؛ عمویی، ضحی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (17 صفحة - من 3509 إلی 3525 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکتحلیل سلسله مراتب فازیچالش مدیریت بعد سازمانی
-
5.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ محمدی اصل، محسن ؛ كاتب مسؤول : مالکی، مجتبی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحة - من 3526 إلی 3536 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نام تجاری قابلیت بازاریابیگرایش به بازار رقابتی یادگیری بازارمحور