کلمة المفتاح عملکرد نام تجاری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فیض رفیعیان، الناز ؛ مؤلف : یساره افر، مازیار ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (23 صفحة - من 16 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداستراتژی شرکتعملکرد نام تجاریتمایل به خرید
-
2.
مؤلف : غلامرضایی، داود ؛ کیائی، بتول ؛ علی اکبردوست، مارال ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (17 صفحة - من 245 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانه قابلیت بازاریابی جهت گیری برند عملکرد نام تجاری کسب و کار بنگاه به بنگاه
-
3.
مؤلف : شاکری، کوثر ؛ محمدی اصل، محسن ؛ كاتب مسؤول : مالکی، مجتبی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (11 صفحة - من 3526 إلی 3536 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نام تجاری قابلیت بازاریابیگرایش به بازار رقابتی یادگیری بازارمحور
-
4.
مؤلف : امینی، محمد تقی ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ رضائی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ارزشواسطهروابط راهبردیعملکرد نام تجاریاعتماد و تعهد به نام تجارینام تجاریاطلاعاتارزش ویژه نام تجاریمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)