الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
حسابداری 3 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
العلمية - النشرية 2 |
-
1.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری نوشهر، سمیه ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»زمستان 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 39 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرضایت مندیکیفیت ادراکیتبلیغات کلامیتصویر ذهنی دانشگاه
-
2.
مؤلف : فروغی، داریوش ؛ احمدینژاد، مصطفی ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»تابستان 1391 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عدم اطمینانهای محیطیسودهای مدیریت نشدهتعهّدات واقعیتعهّدات مورد انتظاراقلام تعهّدی اختیاری
-
3.
مؤلف : حسینی، حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:قصد استفادهریسک ادراکیادراک از مفید بودن: بانکداری اینترنتیادراک از سهولت استفاده
-
4.
مؤلف : مقدم، عبدالکریم ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ جوانمردی، سلطان ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»بهار 1391 - شماره 3 ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:اقلام تعهدیاقلام تعهدی اختیاریکیفیت گزارشگری مالیمجذور اقلام تعهدی اختیاریبورس اوراق بهادار تهران
-
5.
مؤلف : فروغی، داریوش ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجلة:حسابرس»فروردین و اردیبهشت 1390 - شماره 52 (2 صفحة - من 90 إلی 91 )
-
6.
مؤلف : امینی، محمد تقی ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ رضائی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ارزشواسطهروابط راهبردیعملکرد نام تجاریاعتماد و تعهد به نام تجارینام تجاریاطلاعاتارزش ویژه نام تجاریمشتری
-
7.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
8.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ فروزنده دهکردی، لطف اله ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربردبانکپذیرش بانکداری اینترنتیمشتریانمدلادراک
-
9.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 42 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزش ویژه نام تجارینام تجاریرضایتمندی مشتریوفاداریرضایت