کلمة المفتاح Branding / (156 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : فرج پور خانا پشتی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان1402 - شماره 14 (13 صفحة - من 171 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبرندینگمدلهای تصمیمگیری چندمعیاره
-
12.
مؤلف : Badihi، Seyed Alireza ؛ كاتب مسؤول : Asadian Ardakani، Faezeh ؛
مجلة:Tourism, Culture and Spirituality»Summer and Autumn 2023,Volume 6, Nuber 1 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 231 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:Fuzzy DEMATELBrandingFood Tourismcity of Shiraz
-
13.
مؤلف : سهلی، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : علیدوستی، سیروس ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»تابستان 1402 - شماره 134 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 32 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیبرندسازیبرندمدل برندسازی
-
14.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
15.
كاتب مسؤول : نوربخش، امیرحسین ؛ مؤلف : مینایی، آرین ؛
مجلة:اندیشه راهبردی شهرسازی»بهار و تابستان 1402، دوره اول - شماره 2 (18 صفحة - من 82 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی شهریبرندسازیشهر اسلامی- ایرانیبازاریابی شهری
-
16.
كاتب مسؤول : غفوری، خالد ؛ مؤلف : هویدا، رضا ؛
مجلة:آموزش و مدیریت کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 2 (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیمدارسبرندسازمانهای آموزشیمهارتهای رقابتیمدلهـامدیرانمعلمانبرازش مدلبـادانشآموزان
-
17.
مؤلف : عصاریان، محمد امین ؛ علی پور درویشی، زهرا ؛ حسن مرادی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 92 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتئوری داده بنیادبرندسازیبازاریابی اجتماعیفروشگاههای آنلاین
-
18.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ حقیقی، محمد ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ كاتب مسؤول : زارع، محمدصادق ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبرندسازیاستارتاپمطالعه چندموردیهـابرنـدپژوهشفرایند برندسازیفراینداستارتاپ ها
-
19.
مؤلف : صفایی، زهرا ؛ رجبعلی بگلو، رضا ؛ كاتب مسؤول : خسروی، عبدالرسول ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1402 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 230 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:خدمات اطلاعاتیکاربران کتابخانههابرندسازیکتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی ایران
-
20.
كاتب مسؤول : بدیهی، سید علیرضا ؛ مؤلف : بیات، امید ؛ زارع، سعید ؛ بدیهی، سید محمود ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (14 صفحة - من 52 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابرند سازیگردشگری خوراک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (58 مقالة)
- الف (23 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)