کلمة المفتاح Branding / (156 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : کردانی، سجاد ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی فرهنگ»پاییز 1401 - شماره 7 (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیاقوام ایرانیبرندسازیتصویر ملیبرند ملیقومیبـهبـاهـاهــاهویت
-
32.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ بدیع زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : تورانی قزوینی، پرویز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1401- شماره 130 التصنيف A (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:الگوکسب و کارآینده پژوهیبرند سازیحمل و نقل جاده ای کالا
-
33.
مؤلف : سنائی، اعظم ؛ قیتانی، البرز ؛ رشیدپور، علی ؛ كاتب مسؤول : اعتباریان، اکبر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»پاییز 1401-شماره 7 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 60 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی مدیرانروش فراتریببرندبرندسازی
-
34.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ قربانی آسیابر، مرتضی ؛ قربانی آسیابر، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1401، دوره هفتم - شماره 3 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش برندبرندینگباشگاههوادارانارزشتیمباشگاههای فوتبال
-
35.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 13 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر
-
36.
مؤلف : سنائی، اعظم ؛ قیتانی، البرز ؛ رشیدپور، علی ؛ كاتب مسؤول : اعتباریان خوراسگانی، اکبر ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1401- شماره 53 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری اجتماعیجایگاه اجتماعیبرندسازی شخصیبرندسازی مدیران
-
37.
كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛ مؤلف : روستا، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 10 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکردستانکرمانشاهنشانه شناختیبرندسازینظام بازاریابی
-
38.
مؤلف : مرادی فر، سعیده ؛
مجلة:محیط شناسی راهبردی جمهوری اسلامی ایران»پاییز 1401، سال ششم - شماره 3 (32 صفحة - من 125 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:روسیهآمریکاوزارت امور خارجهدیپلماسی دیجیتالبرندسازیبرندسازی ملیتوئیتتوئیتر
-
39.
مؤلف : کهرازه، یاسر ؛ بیداله خانی، آرش ؛
مجلة:مطالعات شبه قاره»پاییز و زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 217 إلی 228 )
-
40.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : sheykh، masoumeh ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (8 صفحة - من 307 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:Brand IdentityBrandingBrand Personalitybrand recognitionFan Loyalty
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (58 مقالة)
- الف (23 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- A (9 مقالة)
- B (5 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)