کلمة المفتاح Brand Identity / (56 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسن نژاد شاندیز، احسان ؛ عظیم زاده، سید مرتضی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل زاده قندهاری، محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1403 - شماره 25 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 72 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندورزش شهروندیایران.
-
2.
مؤلف : ساعتچی، سید مهدی ؛ آسایش، فرزاد ؛ طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1402 - شماره 72 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 115 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادهویت سازی برندبانکهای ایرانی
-
3.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 169 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریگردشگری پزشکیهویت برندبازاریابی دیجیتالمشتریمدل
-
4.
كاتب مسؤول : فرجی، محمدحسین ؛ مؤلف : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»بهار و تابستان 1402 - شماره 78 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانهویت برندعناصر بصری تبلیغات
-
5.
مؤلف : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحة - من 1804 إلی 1819 )
الکلمات المفتاحية:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
6.
كاتب مسؤول : Soofian، Mohammad ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 صفحة - من 64 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)
-
7.
كاتب مسؤول : Kountouridou، Marilia (Maria) ؛ مؤلف : Domic، Dino ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 945 إلی 962 )
الکلمات المفتاحية:students’ perceptionsBrand Identitybrand imageBrand NameHigher education marketing
-
8.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛ مؤلف : سهرابی، طهمورث ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری نگرشیمشتریان بانکهویت نام تجاری
-
9.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : sheykh، masoumeh ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (8 صفحة - من 307 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:Brand IdentityBrandingBrand Personalitybrand recognitionFan Loyalty
-
10.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (19 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)