کلمة المفتاح Brand Identity / (58 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : اسداللهی، احسان ؛ تجاری، فرشاد ؛ زارعی، علی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1396 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 15 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های ترویجی و تبلیغاتیتعهد ورزشیهویت برند
-
52.
مؤلف : Gholami Ghajari، Hasan ؛ Kalateh Seifari، Masoumeh ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2017, Volume 5 - Number 4 (7 صفحة - من 85 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valueBrand Identitybrand imageBall AppearanceBrand NameCountry of ManufacturerCongruence of Price and QualityBrand Store SalesIntention to Buy
-
53.
مؤلف : خاص پور، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1395، دوره دوم - شماره 4/1 (26 صفحة - من 161 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرندAHP فازیشخصیت برندارزش ویژه برندهویت برنداعتبار برندمشتریوفاداریفازیخدماتمشتریانهویتشخصیتارزش ویژه
-
54.
مؤلف : ابراهیمی پور، طاهره ؛ امیرنژاد، سعید ؛ حسینی، سید عماد ؛ کلاشی، مازیار ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالوفاداری برندهویت برندهوادار
-
55.
مؤلف : Khodadadi، Mohammad Rasoul ؛ Farahani، Abolfazl ؛ Ghasemi، Hamid ؛ Honari، Habib ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Summer 2014, Volume 2 - Number 2 (18 صفحة - من 83 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالهوادارانوفاداری برندهویت برندتداعیات برندFansbrand loyaltyBrand IdentityFootballBrand AssociationIranIranianSport
-
56.
كاتب مسؤول : Firouzi، Zeynab ؛ مؤلف : Mohseninia، Iman ؛ Rafiei، Mohammad ؛
مجلة:Tourism and Hospitality Research»Spring 2014, Volume 2 - Number 4 (14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:Brand IdentityTourism brandbrand positioningbrand mentality
-
57.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ وحدتی، حجت ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ احسانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1392، دوره هفدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 203 إلی 223 )
-
58.
مؤلف : Shirazi، Ali ؛ Zeynvand Lorestani، Hanzaleh ؛ Karimi Mazidi، Ahmadreza ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2013, Volume 6 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (26 صفحة - من 153 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:Social Identitybrand loyaltyBrand Identitybrand identification
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (21 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)