کلمة المفتاح Brand Name / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Kountouridou، Marilia (Maria) ؛ مؤلف : Domic، Dino ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 945 إلی 962 )
الکلمات المفتاحية:students’ perceptionsBrand Identitybrand imageBrand NameHigher education marketing
-
2.
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 114 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییزبانشناسی برندروانشناسی مصرفکنندهزبانشناسیزبانشاخصشناساییبرندسازیبرندینگمشتریانپژوهشنمادشناسی
-
3.
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:زبانشناسی برندفعالیتهای برندینگنام برندتلفظ برندلوگوی برندزبانتلفظدستهبندیپژوهشنمادشناسیشاخصهای زبانی
-
4.
كاتب مسؤول : حسینی معصوم، سید محمد ؛
مجلة:مطالعات زبان ها و گویش های غرب ایران»تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اسم خاصنشان تجاریچالش زبانشناختی در ترجمهعناوین سازمانیخطاهای ترجمه
-
5.
كاتب مسؤول : بخردی نسب، وحید ؛ مؤلف : ژولانژاد، فاطمه ؛
مجلة:حسابداری و منافع اجتماعی»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (46 صفحة - من 27 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریعملکرد شرکترگرسیون چندکیمسئولیت پذیری اجتماعیارزش نام و نشان تجاریمسئولیتعملکرد مالی شرکتمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتنام و نشان تجاریرگرسیونپژوهش
-
6.
مؤلف : نجفی، عباس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 40 (جلد اول) (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تعهدفناوریاعتمادکیفیت خدماتنام تجاریوفاداریمشتریمشتریاناطلاعاتبیمهخدمات
-
7.
مؤلف : Gholami Ghajari، Hasan ؛ Kalateh Seifari، Masoumeh ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2017, Volume 5 - Number 4 (7 صفحة - من 85 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:Perceived valueBrand Identitybrand imageBall AppearanceBrand NameCountry of ManufacturerCongruence of Price and QualityBrand Store SalesIntention to Buy
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)