کلمة المفتاح ارزش نام و نشان تجاری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بخردی نسب، وحید ؛ مؤلف : ژولانژاد، فاطمه ؛
مجلة:حسابداری و منافع اجتماعی»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (46 صفحة - من 27 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریعملکرد شرکترگرسیون چندکیمسئولیت پذیری اجتماعیارزش نام و نشان تجاریمسئولیتعملکرد مالی شرکتمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتنام و نشان تجاریرگرسیونپژوهش
-
2.
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»April 2015, Volume 8 - Number 2 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (9 صفحة - من 314 إلی 322 )
الکلمات المفتاحية:دانشعملکرد صادراتینام و نشان تجاریمدیریت دانشکلیدواژگانارزش نام و نشان تجاریچکیدهالتزام کارکنان
-
3.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1391- شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 53 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاری مکانینگرش گردشگرانویژگیهای مکانبازدید مجددارزش نام و نشان تجاری
-
4.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان
-
5.
مؤلف : دعائی، حبیب اله ؛ کاظمی، مصطفی ؛ حسینی رباط، منصوره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 93 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینام و نشان تجاریارزش نام و نشان تجاریمحصولات رضویادراک مشتریادراک مشتریان
-
6.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1387 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام و نشان تجارینام و نشان تجاریارتباطاتمصرفکنندهبازاریابیقیمت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)