کلمة المفتاح Brand Association / (25 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جلیلیان، شعیب ؛ یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تجربهاصالتورزشمحصولتداعی برند
-
2.
كاتب مسؤول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛ مؤلف : Asadi، Abas ؛ Khakrizi، Zahra ؛ Berangi، Mohammad Ali ؛
مجلة:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»spring 2023, Volume 4 - Number 1 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltyperceived qualitybrand imagePurchase IntentionBrand AssociationKeywords: Brand Awareness
-
3.
مؤلف : عماد، نجمه ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (15 صفحة - من 244 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:پستهبستهبندیطراحی محصولتداعی برندعملکرد خرید مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
5.
مؤلف : MolkAra، Melika ؛
مجلة:Business Management and Entrepreneurship»September 2022, Volume 1 - Number 1 (5 صفحة - من 6 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:Brand AssociationSustainable Competitive AdvantageBranding ProcessBrand performanceStrategic brandingStrategic scope
-
6.
مؤلف : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
7.
مؤلف : قمی اویلی، زینت ؛ مران جوری، مهدی ؛ رحمتی، مریم ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبارزش ویژه برندبعد نگرشیرویکرد مبتنی بر مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : Rezaei، Morteza ؛ مؤلف : Sharifian، Esmaeil ؛
مجلة:new studies in sport management»Spring 2021, Volume 2 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 192 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbrand loyaltyperceived qualityBrand AssociationIranian consumersSport Goods
-
9.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
10.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدتداعی برندآگاهی برندارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- د (1 مقالة)