کلمة المفتاح Iranian consumers / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Saneian، Zahra Sadat ؛ كاتب مسؤول : Tabatabai‐Nasab، Seyed Mohammad ؛
مجلة:Journal of System Management»Summer 2022, Volume 8 - Number 3 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:ValueslifestyleClusteringIranian consumers
-
2.
كاتب مسؤول : Rezaei، Morteza ؛ مؤلف : Sharifian، Esmaeil ؛
مجلة:new studies in sport management»Spring 2021, Volume 2 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science (10 صفحة - من 192 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessbrand loyaltyperceived qualityBrand AssociationIranian consumersSport Goods
-
3.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
4.
مؤلف : میرا، ابوالقاسم ؛ خانلری، امیر ؛ دیندار، یاشار ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 187 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:محصولات آمریکاییمصرفکنندگان ایرانی و ملیگراییاعتقادات دینیخصومتتمایل به خریدمصرفمصرفکنندگانمحصولات