مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
-
1.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : حقدادی، الهام ؛ صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 455 إلی 476 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی مقصدکیفیت اطلاعات گردشگرینظریه مجموعههای رافرسانههای اجتماعیاطلاعاتگردشگریتصویرمقصدقصدشکلگیری تصویر
-
2.
مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 46 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:شاخص های جذابیت نسبیبازارهای صادراتیتصمیم گیری چندمعیاره AHPصادرات به روسیه
-
3.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
4.
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : وطن پرست، محیا ؛ صابریان، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1397 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریتصویر ذهنی برندگروه کانونمحتوای ویدئویی شبکههای اجتماعیشـبکه هـای اجتمـاعیهـابرنـدبـهشــبکه هــای اجتمــاعیادراکبرنــد