کلمة المفتاح Brand performance / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:برند محوریهواداران برندعملکرد برند
-
2.
مؤلف : میرزائی راد، علی ؛ همایونی راد، محمدحسین ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1401،سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنوگرایی مصرف کنندهتعامل مشتریانبرندهای انلاینتعامل با برند آنلاین
-
3.
مؤلف : MolkAra، Melika ؛
مجلة:Business Management and Entrepreneurship»September 2022, Volume 1 - Number 1 (5 صفحة - من 6 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:Brand AssociationSustainable Competitive AdvantageBranding ProcessBrand performanceStrategic brandingStrategic scope
-
4.
مؤلف : امامی، مرتضی ؛ زرگر، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : وکیل الرعایا، یونس ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندمیک مکجهت گیری کارآفرینانهمناب انساانیشارکت هاا ی کوچاک و متوساطرویکارد سااختار ی تفسیری
-
5.
كاتب مسؤول : فیض رفیعیان، الناز ؛ مؤلف : یساره افر، مازیار ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (23 صفحة - من 16 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداستراتژی شرکتعملکرد نام تجاریتمایل به خرید
-
6.
كاتب مسؤول : فیض رفیعیان، الناز ؛ مؤلف : قمی، نیوشا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (18 صفحة - من 12 إلی 29 )
-
7.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
8.
مؤلف : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
9.
مؤلف : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندنوآوری سازمانیآگاهی از برندعملکرد برندبازاریابی شبکهایبازاریابیپژوهشمدلپرسشنامهشاخص
-
10.
مؤلف : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس