کلمة المفتاح تعامل مشتریان / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مالکی، راضیه ؛ تیموری، معصومه ؛ منصوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتعامل مشتریانارزش رفتاری مشتریان
-
2.
مؤلف : وجدانی، نیلوفر ؛ ایرانبان، جواد ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (9 صفحة - من 24 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتعامل مشتریانارزش رفتاری مشتریان
-
3.
مؤلف : میرزائی راد، علی ؛ همایونی راد، محمدحسین ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1401،سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنوگرایی مصرف کنندهبرندهای انلاینتعامل با برند آنلاینتعامل مشتریان