خلاصة:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر نوآوری با نقش میانجی تعامل مشتری بر ارزشهای رفتار مشتریان در بانک ملی شهر گله دار میباشد که از نظر روش شناسی، تحقیق حاضر توصیفی و پیمایشی و روش گردآوری اطلاعات میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بوده است، بررسی روایی پرسشنامه تحقیق از طریق روایی محتوا و بررسی اساتید مورد تایید و قرار گرفته است و پایایی پرسشنامه مورد نظر به وسیله آلفای کرونباخ و با پیش آزمون 30 پرسشنامه تمامی متغیرهای تحقیق بالای 7/0 بدست آمده است، جامعهی آماری تحقیق شامل 384 از مشتریان بانک ملی شعبه گله دار به عنوان نمونه به روش تصادفی در دسترس انتخاب شدند تعداد 384 پرسشنامه معتبر و قابل سنجش جمع آوری شده است و در نهایت با روش معادلات ساختاری اسمارت پی ال اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، نتایج بدست آمده نشان داده که بین نوآوری با نقش میانجی تعامل مشتری بر ارزشهای رفتار مشتریان در بانک ملی شهر گله دارتاثیرگذار است، بین نوآوری برتعامل مشتریان بانک ملی شهر گله دار تاثیرگذار است، بین نوآوری بر ارزشهای رفتاری مشتریان در بانک ملی شهر گله دار تاثیر گذار تاثیر گذار است، بین تعامل مشتری بر ارزشهای رفتاری مشتریان در بانک ملی شهر گله دار تاثیر گذار است.
The purpose of this study was to investigate the effect
of innovation with the mediating role of customer
interaction on the values of customer behavior in Bank
Melli Shahr Geledar. In terms of methodology, the
present study was descriptive and survey and field data
collection method and data collection tool was a
questionnaire. The validity of the research
questionnaire has been confirmed through content
validity and faculty review and the reliability of the
questionnaire has been obtained by Cronbach's alpha
and with a pre-test of 30 questionnaires of all research
variables above 0٫7, the statistical population of the
research includes 384 customers. Bank Melli herd
branch was selected as a randomly available sample.
384 valid and measurable questionnaires were
collected and finally analyzed by the structural
equations method of Smart PLS. The results showed
That between innovation with the mediating role of
customer interaction affects the values of customer
behavior in Bank Melli Shahr Goledar, between
innovation affects customer interaction of Bank Melli
Shahr Goledar, between innovation affects the
behavioral values of customers in Bank Melli Shahr
Goledar Is, between the interaction of m Camels
influence the behavioral values of customers in the
National Bank of the herding city.