کلمة المفتاح customer interaction / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1402 - شماره 132 ، الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریبازارمسئولیتمشتریانشناسایی
-
2.
مؤلف : مالکی، راضیه ؛ تیموری، معصومه ؛ منصوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتعامل مشتریانارزش رفتاری مشتریان
-
3.
مؤلف : وجدانی، نیلوفر ؛ ایرانبان، جواد ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»تابستان 1402 - شماره 4 (9 صفحة - من 24 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتعامل مشتریانارزش رفتاری مشتریان
-
4.
مؤلف : رحمانی، نسیم ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 59 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 110 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رقابتپذیرینظریه دادهبنیادبازاریابی دیجیتالتعامل با مشتریمدلکارآفرینی
-
5.
مؤلف : میرزائی راد، علی ؛ همایونی راد، محمدحسین ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1401،سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنوگرایی مصرف کنندهبرندهای انلاینتعامل با برند آنلاینتعامل مشتریان
-
6.
مؤلف : صفری، زهرا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (17 صفحة - من 862 إلی 878 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمشارکترفتارهای شهروندیتعامل مشتریرفتارهای ارزش آفرینی مشتریمشتریرفتارهایمشتریانرفتارهای شهروندی مشتری
-
7.
مؤلف : درویش، مژگان ؛ فراهانی، مینا ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (17 صفحة - من 17 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سهم بازاررضایت مشتریداشبورد بازاریابیتعامل با مشتری