کلمة المفتاح داشبورد بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ بیرانوند، نسا ؛ كاتب مسؤول : محمدیاری، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیداشبورد بازاریابیرقابتپذیری سازمانیحافظۀ بازاریابیاطلاعاتبازاررقابتی
-
2.
مؤلف : درویش، مژگان ؛ فراهانی، مینا ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (17 صفحة - من 17 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سهم بازاررضایت مشتریداشبورد بازاریابیتعامل با مشتری
-
3.
مؤلف : پایدار، پورنگ ؛ مالکی، دکتر مجتبی ؛ گلشنی، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 13 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارداشبورد بازاریابیسرعت پیاده سازی استراتژی بازاریابیعدم اطمینان تکنولوزیکیبازار