کلمة المفتاح حافظه بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ بیرانوند، نسا ؛ كاتب مسؤول : محمدیاری، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیرقابتپذیری سازمانیحافظۀ بازاریابیداشبورد بازاریابیاطلاعاتبازاررقابتی
-
2.
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ همتی، امین ؛ رئوفی، مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابینوآوری بازاریابیحافظه بازاریابیشرکتهای بیمه.
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)