زمستان 1401 - شماره 1
-
مؤلف : نورمحمدزاده، نازنین ؛ میرزاده، احسان ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
(18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالتبلیغات دهان به دهان الکترونیکاعتمادمقبولیت اطلاعات
-
مؤلف : فرخ، زهره ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
(17 صفحة - من 76 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرصت های فناورانهتصمیمات بازاریابی کارآفرینانهانگیزه کارآفرینی
-
مؤلف : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهدتبلیغات شفاهی مثبت
-
مؤلف : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندبرند محوریهواداران برند
-
مؤلف : بهرامی، رضا ؛ قاسمی پاشا کلائی، طاهره ؛ كاتب مسؤول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
(16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهرفتار شهروندی مشتریرفتار مشارکتی مشتری
-
مؤلف : معمارباشی، سبحان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:حساسیت نفوذ همتایاناستفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعیحساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعیاجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعینگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
-
مؤلف : مدبری، ایمان ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمد رضا ؛
(15 صفحة - من 41 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتمعروفیت (شهرت) برند
-
مؤلف : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
(19 صفحة - من 2 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی