کلمة المفتاح برندمحوری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مودتی، محمد ؛ بهپور، الهام ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (17 صفحة - من 109 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندبرند محوریهواداران برند
-
2.
مؤلف : عالی پور هریسی، مهرداد ؛ زالی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : یداللهی فارسی، جهانگیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیتحلیل تمفرایند کارآفرینیکسب و کارهای نوپابرند محوریکارآفرینیBrandکسب و کارشناساییفرایندمصاحبه
-
3.
مؤلف : صالحی، شیرین ؛ اخلاصی، امیر ؛ طاهری، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 74 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتوسعه برندسازمان خدماتیبرندمحوریسازمان برندمحور