تابستان 1402 - شماره 3
-
مؤلف : سعیدذاکر، سیدمهدی ؛ كاتب مسؤول : ذبیحی، محمدرضا ؛
(14 صفحة - من 2 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتتعهد سازمانیدلبستگی شغلیشهر مشهدرفتار مشتری مدارانه
-
مؤلف : نجاری، رضا ؛ كاتب مسؤول : سعیدی پور، مریم ؛
(16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:حکمرانی ترکیبیسازش در ارزش هامخلوط کردن ارزش هامشروعیت بخشیدن به ارزش هادشت آزادگان
-
مؤلف : مکرم دری، محمد جواد ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیعجین شدن با کاربازاریابی داخلیقصد جابجایی کارکنانمربیگری مدیریت
-
مؤلف : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
(16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند
-
مؤلف : رحمان نژاد، محمد ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(16 صفحة - من 86 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهرسانه های اجتماعیعملکرد بنگاهروابط مدیریتی
-
مؤلف : طالبی، محمد ؛ كاتب مسؤول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
(16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتدوسوتوانی سازمانیعملکرد هتل
-
مؤلف : بازاری، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : ذبیحی، محمدرضا ؛
(19 صفحة - من 120 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتال
-
مؤلف : قاسمی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(9 صفحة - من 140 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا